lördag och hästmüsli

Lång sovmorgon, kaffe, snabbspolning av nyhetsmorgon (take-away: hur man hanterar en hel lax, elle-galan och att hästar som är kinkiga med maten får mûsli), smuliga ostfrallor, Må Bra och skidåkning på TV. Känner mig flobbig (inte så konstigt, äta nyttigt finns inte på världskartan just nu) och kan konstatera att den här produkten inte passar mitt hår. Håret känns mer uttorkat [än vanligt] och blir mer elektriskt än när jag använder Kerastase. Mitt hår torkar ju redan fort (pga tunt och kort) och någon volym att tala om blir det inte heller. Dessutom har jag lite svårt för doften som är god vid första sniff men som blir väldigt intensiv när man har produkten i. Däremot gillar jag den här
 
...och så har jag (igår) sprättat bort halslinningen på min tröja från NA-KD, pga fick panik av att den låg för dikt mot halsen. Tänkte jag skulle zickzacka kanten eller nåt. Eller så behåller jag den så här. 
nu ska jag piffa till mig inför kvällen, kan behövas ett par timmar för det...
 
Kommentera inlägget här: