mcvegan & köket

Jobbade hemifrån idag (som sagt) och kunde därmed luncha tillsammans med P (som ju jobbar i närheten och snabbt kunde svänga förbi och hämta upp mig), Han ville åka till Donken så då fick det bli så. Jag var lite nyfiken på att prova McVegan och detta var ju ett ypperligt tillfälle. Vi valde att handla i driven och käkade i bilen pga pallade inte en massa stökiga människor (hej osociala, haha). Någon hade överdoserat med ketchup på min burgare, men i övrigt gillade jag den. Bättre än den gamla vegetariska varianten (McBean) om ni frågar mig (fast jag tycker det är lite konstigt att de inte kunde ha kvar den gamla också på menyn.. lite snålt med bara ETT vegetariskt alternativ kan jag tycka).
 
P hade bråttom tillbaks, så det blev en kort lunchutflykt och därmed hade jag lite tid över innan det var dags att jobba vidare, så jag passade på att fotografera lite hemma medan det var (typ) ljust. Pass på - här har ni köket!
Nä, här har det ju inte hänt så mycket sedan sist, men jag gillar att fotografera hemmet lite nu och då så att man kan jämföra med hur det sett ut tidigare (man - eller iaf jag - glömmer så lätt). Här har ni tex ett inlägg från januari 2014 när vi bott i huset i bara lite drygt en månad. Same same, but different. 
Köksön byggde vi en helg i mars 2014. Kommer ni ihåg? Börjar förövrigt bli dags att måla om skivan snart.... den har fått lite småskador. (vilket ju iofs inte är så konstigt efter 4 år)
 
Kommentera inlägget här: