sol och sallad

Härligt väder idag, var ut en sväng på lunchen för att handla något att äta . Blev otippat (eeehhee, nej) en Picadelisallad från Coop. Favorit. ♥  Köpte smågodis till kvällen också, men kunde inte hålla mig och smackade i mig en stor del medan jag gjorde veckans sista ryck arbetsmässigt. P kom hem vid fyra bara för att vända i dörren och dra iväg igen, han skulle ut och öla i stan med N. Påstår att han sa det till mig i tisdags (att de skulle ut) men det har jag inget minne av, haha. Aja. Jag bangar inte en kväll hemma själv. Mys. Igår var det jag som var ute idag är det P (och imorgon är det in tur igen, ingen hejd på äventyren denna januari ;)). 
 
Vid fem stängde jag ner datorn och slängde mig i soffan för att se på S2E8 av Younger. Meeh irriterande att det infe finns fler avsnitt på TV4 Play. Gnö. Såg även senaste avsnitten av Riverdale och Dynastin som ju dragit igång igen efter juluppehållet. Drog igång torktumlaren. Käkade en fralla. Men nu, vad ska jag hitta på nu? Se ett avsnitt av Blindspot kanske... fast jag har ledsnat lite på den nu, så mycket same same (är på Säsong 2 Avsnitt 19)? Började förresten se S.W.A.T. förut, men tycker den känns lite...krystad? Synd. Har bara sett två avsnitt men är inte sugen på att se fler tyvärr. Kanske Monster kan vara nåt? Ja. Så får det bli. 
Dagens kläder går i svart; 
i bakgrunden: p's tillfälliga paketeringsverkstad.. ;) (han hade sålt en grej på ebay och paketerade & skickade den tidigare i veckan...)
Kommentera inlägget här: