vackert

Kall men superfin morgon. Jag åkte till KS och tog prover som planerat (ett stick, två rör blod så var det klart) och sen promenerade jag över norra begravningsplatsen till jobbet. Det tog ca 20 minuter ungefär i 5,02 tempo. Ganska långsam takt pga det var så fint att jag var tvungen att stanna titt som tätt för att fotografera. Tyvärr hade jag ju bara mobilen, men det fick duga (även om det så klart hade blivit bättre med systemkameran). 
Annars ganska långsam dag på jobbet. Kollega J är tillbaks igen på halvtid. Så himla glad att det gick bra och att han är precis som vanligt. Det var han som föll ihop på kontoret då en måndag för knappa tre månader sedan ni vet (och det som hände honom är anledningen till att alla som vill [alla som anmälde intresse under november] kommer att få gå HLR-utbildning nu under januari-mars). Jag är inbokad i slutet på januari. Stroke, hjärtstopp (och sen även blodförgiftning och lunginflammation) fick han, J, men nu är han på banan igen. Kanske inte lika stark som innan än, men på god väg. Fint. 
 
Åsa:

Vilken smäll han fick, karln. Herregud. Hans familj måste ha varit fruktsnsvärt oroliga. Fantastiskt att han redan är tillbaka på jobbet igen, hoppas han tar det lugnt.

Svar: Verkligen! Ja, men han sa när han var inne på besök en sväng förut att personalen på KS var fantastisk med (de i yngre skolåldern) döttrarna, så de fick vara med och veta och ställa frågor.
Kattis

Kommentera inlägget här: