blanksvart och citronshorts

Sov 11+ timmar och drömde konstiga drömmar om folk på jobbet (och folk som har jobbat på jobbet). Drack kaffe och målade bordet en andra vända med svart. Det blir inte helt blankt trots blank färg, efterom ådringen liksom syns igenom (och för att jag kanske inte hade den bästa penseln och inte är världsabäst på att måla), men det känns ok. Bara det inte är brunt. :) (ja, jag målade i hallen pga blåser omkring en massa fnas på altanen.. och ja, det kom lite färg på spegeln.. so sue me.. ;))
 
Idag har jag inte gjort så mycket...redan inne i semesterlunken trots att semestern väl eg inte officiellt börjar förrän på måndag. Har varit på Hemköp och hämtat ut ett paket från H&M, har shoppat lite, hängt på altanen med en ny bok (som jag köpte på Coop igår), dammsugit och kollat på Scandal. Har dessutom druckit lite rödvin eftersom man blir SJUKT sugen på att dricka rödvin när man kollar på Scandal. Jag klarade 5+ säsonger utan att dricka rött, men nu gick det inte längre.. ;) P blev (medan jag var borta) hämtad av sin bror V och sen åkte de hem till tredje brorsan N där P's bil stod. P mekade ihop den hjälpligt, så att den gick att köra hem. Men helt fixad är den tydligen inte. Nu är han hos PB och jag lyssnar på musik på hög volym trots lätt huvudvärk. 
 
Köpte citronshortsen idag. Har tänkt göra det förut men aldrig kommit mig för, men idag så. Från H&M. Perfekta när det är stekhett. 
Kommentera inlägget här: