fladderbrallor

Måste tipsa om mina nya fladderbrallefavoriter från H&M, nämligen dessa vida byxor i viskostrikå (från Divided). Köpte först de randiga (pga älskar ju randiga byxor ni vet): 
 
- och eftersom de var så sköna och lagom fladdriga så bestämde jag mig för att beställa de helsvarta och prickiga också (för om man gillar något vill man (jag) ju gärna ha flera...).  Gillar ju de randiga från Gina Tricot också (jättemycket), men de är liiite för varma just nu när det är runt 30 grader varje dag. Helst vill man ju kanske bara ha mjuka shorts eller kjol men om man inte vill visa benen eller bara vill vara lite mer klädd skulle jag säga att denna fladderbralla är perfekt. Inte hellånga (ens på mig som är rätt kort) men inte heller culottekorta. Kanske lite så där högvattenbralla.. haha! (men det gör inget tycker jag). Fickor har de också. Det gillar man ju. 
 
Kommentera inlägget här: