goals

Bestämde just att vi "måste" boka av alla resmål som står på tapeten jag pyntade vardagsrumsbordet med. För ja, man ska ju ha (res)mål här i livet. ;) New York är den enda staden vi varit i tillsammans. Sen har jag varit i London, men det var med en kollega (när jag jobbade två veckor i Reading 2012 om ni minns (det var på bildbubblan-tiden), då tog jag och kollega Alex tåget till London en lördag och shoppade... han var bra på att gå i affärer, jag ledsnade före honom!). Så. Vi (jag och P då, inte Alex) "måste" alltså åka till; Tokyo, Milano, Berlin, London och Paris. Ganska bra mål ändå?
 
Tokyo fanns på listan sedan tidigare, precis som London och Paris. Vi har ju varit i England förut, men då i Alvechurch (på kanalbåtssemester med P's mamma och hennes gubbe). I Frankrike har vi inte varit. I Italien var vi för några år sedan, men då besökte vi Rom och i Tyskland har jag varit och jobbat.. i Dortmund, men tänker att det inte riktigt är samma sak som Berlin..? :)
 
#tapetgoals
 
 
 
 
Kategori: Livet Taggar: resa
Kommentera inlägget här: