igår & idag

Igår hade P sin första semesterdag och jag pallrade mig upp i svinottan (ja, så kändes det iaf) för att åka in till kontoret. Tänkte det skulle vara kul att träffa lite kollegor för en gångs skull - plus att P inte är hemma själv så ofta, så han skulle få njuta av första lediga dagen genom att skrota omkring hemma utan mig. Jag såg ut sä här (hej från bussen!)...
 
 - i nya favvobrallorna från Gina Tricot (och blus från H&M). Lagom varmt klädd för kontoret,  lite för varmt för 3 km lunchpromenad i Hagaparken. Var inte så många inne igår, men AL, NH, AW och SH iallafall. Alla hängde med på promenad. Trevligt! Käkade sotad lax till lunch och åkte hem med bussen som gick kl 17:25. Tur jag inte försökte ta den som gick tidigare, för den är visst inställd så här års (hade glömt bort det här med sommartidtabell).  
 
AL, AW och SH (NH var borta någonstans när jag knäppte denna)
 
 Idag ooorkade jag inte åka in (och inte så många andra heller, tror det bara är SH, NH och GO inne idag). Lovade P att hålla mig ur vägen så att han kan semestra i fred, så jag är mest inne på kontoret.. (som vanligt när jag jobbar hemma, haha). Idag har jag bland annat sett ut så här (sen blev det för varmt /obekvämt med jeans, så jag bytte om.. och ja, just här är jag inte inne på kontoret).
 
Har ätit Billys till lunch. 
 
Kommentera inlägget här: