kollegor och tapettest

Igår åkte jag in till kontoret för att få en dos av umgänge med kollegor innan det är dags för semester. Hade mailat under onsdagen för att se om någon tänkte åka in och eftersom både AW, SH och GO svarade ja så bestämde jag mig för att åka in. Hade med M-L på mailet också och hon svarade aldrig men dök upp hon med. Trevligt! Hade en rätt lugn dag. En sista avstämning med Z som slutar nästa vecka (jag ska ta över hennes grejer) och så ett möte med chefen som mest pratade om att Trump är i England (och den där ballongen ni vet). :) 
 
Idag ska jag avsluta det sista bara.. sätta ooo, fixa tidrapporter, skicka lite info till bossen och så ni vet. Rensa mail. Sen är jag sååå redo för semester. Sweet! 
 
P är ute och flyger över dagen och jag är så sugen på att måla. Var tvungen att testa den där idén med tapet under glasskivan på nya bordet förresten och ja, jag tror det kan bli finfint. Måste bara fixa en annan tapet (nu provade jag bara med en bit jag hade hemma för att se hur det kan se ut). 
 
 
Åsa:

Ja det blev verkligen jättebra med glasskivan, så mycket bättre än originalet.

Så gött med semester! Avis!

Kommentera inlägget här: