lite seg lördag

I lördags (dvs igår) vaknade vi i rum 807. Somliga mådde bättre än andra och när klockan slog 10 var jag jättesugen på hotellfrukost och P var inte det så jag tog en uppiggande dusch klapprade ner själv för att äta. Trist, men så kan det ju bli ibland och vi hade glömt ta med oss värktabletter.(och jag offrar inte gärna en hotellfrukost som ni vet). .
 
På vägen tillbaks till rummet plockade jag på mig en to-go kaffe och en croissant plus stannade till i repan och bad om två huvudvärkstabletter innan jag tog hissen upp igen. P svepte tabletterna och gjorde ett försök att äta lite (det gick inte) och så slappade vi bara i sängen fram till kl 12 när det var dags att checka ut. Hade gärna strosat lite på stan innan vi åkte hem, men det får bli en annan gång.
 
Packed and ready to go..
 
Matchade väskan i prickig blus och svart bralla. 
 
Hade inte kollat hur tågen gick, men timade rätt bra och behövde bara vänta några minuter. Blev stressad av allt kackel på tåget så var tvungen att sätta på mig brusreduceringslurarna och lyssna på musik för att palla...
 
Sen hände inte så mycket mer. Vi hängde hemma och kollade på matchen som vi ju tyvärr förlorade och jag sträck-kollade på x antal avsnitt av Scandal. Har ju lite brådis nu, för serien ligger inte kvar så länge till på Viaplay...
Anna:

Va kommer den försvinna därifrån? Jag som kollar säsong 6 där lite sporadiskt. Måste sträckkolla då kanske!

Svar: Mm, tror det står att den ligger kvar bara 23 dagar till... :/
Kattis

Kommentera inlägget här: