monday stripes

Dagen började klädmässigt i randig kjol och vit t-tröja (eller ja, började var kanske att ta i, men så såg jag ut när jag var ute runt lunch iallafall. Då var det blåsigt som tusan,(jag formligen flög bort till Coop, men när jag skulle hemåt igen fick jag streta) men ändå soligt och varmt. Köpte yogurt flingor och bröd om det var någon som undrade... (nähä, ingen?).
 
Hade en tunn bomber över först när jag gick ut, men den fick jag ta av...
 
Senare på eftermiddagen (när det mulnat på) bytte jag om - till vit blus och randig bralla -  för den händelse vi skulle bort till P's syrra och fira deras nyblivna (idag) tonåring. Det gjorde jag i onödan, för P var tvungen att jobba, så vi hann inte dit. Klart, jag hade ju kunat gå dit själv, men det gjorde jag inte. Har förövrigt ännu inte ledsnat på randiga byxor. Eller på ränder överhuvudtaget. 
 
 
Kommentera inlägget här: