agave

Jag vet inte exakt när jag ska använda den, men igår klickade jag hem den på nätet (ja, ni såg den i mitt "i like"-inlägg från igår och kanske även bland Emilia De Porets midsommarkläder i Nyhetsmorgon söndag, jag tror iaf att det var den) och idag levererade Budbee hem den hit till dörren - och jag tycker den är så fin. Inte riktigt min stil (eller färg) kanske, har liksom alltid dissat denna typ av oformliga fladderplagg med pyjamaskänsla förut, men ändå gillar jag den så mycket? Märkligt men så är det (lite samma känsla som Lindexklänningen jag köpte förra veckan men ännu mer fladder). Tänker mig att jag ska ha den vid en pool eller på en strand någonstans i sommar kanske? Inte för att vi har bokat någon sådan resa än men ändå. Den funkar nog till altan- och hemmahäng med. Kanske kan man styla den med något fint skärp/band eller så i midjan (provade lite med de jag har hemma men hittade inget som funkar riktigt, så får prova vidare). Eller så kanske man kan ha den uppknäppt. Eller lite instoppad midjan? Hursom helst gillar jag den, så den får stanna. 
 
ja, den kostade en del men nåt ska man ju göra med skattepengarna..."unn"
Anonym:

Hej! Har du kvar din Rodebjer rosa kaftan- vill du sälja den? 😊

Anonym:

Hej! Har du kvar din Rodebjer rosa kaftan- vill du sälja den? 😊

Svar: Hej - ja, jag har den kvar men jag har nog inte tänkt sälja den som det ser ut just nu.
Kattis

Kommentera inlägget här: