dagens x 3

Dagens outfit: Randig bralla från H&M, Fuck Cancer - tischa från UngCancer (gammal, finns intei shoppen längre) och sandaler från Onödigt Snyggt (gamla, verkar inte heller finnas längre). Kaffemugg från DesignOnline (Rörstrand / Filippa K)
 
(just denna klädsel funkar kanske lite sådär på kontoret... vet inte om det är så poppis att ha tröja med "FUCK" på men på hemmakontoret gick det alldeles utmärkt).
 
Dagens lunch: Hade lunchdate med M som kom hela vägen ut till förorten från Årsta för att luncha med mig. Vi gick på Espresso House och käkade Ceasarsallad med räkor. Gott! Vet inte varför det inte var något ägg på idag, men det gick bra ändå. Efter lunchen köpte jag strumpor på Twilfit och M kikade på dessa skor (pumps?!) på Din Sko. 
 
Dagens eftermiddagsfika: Islatte och en 88:an i solen innan tråkmöte. Ja, det var gott. Och gött att sitta i solen. 
 
 och annars har jag promenerat, jobbat (förstås), plockat in nya pioner, kollat på senaste avsnittet av westworld, struntat i att plocka ur diskmaskinen, och ätit lite för mycket vattenmelon. nu ska jag göra ett försök till med netflixfilmen anon
Åsa:

Tycker klädseln funkar på jobbet, om man inte har väldigt dressad dresscode dvs kostym/dräkt, särskilt på sommaren när folk kommer i lite vad som helst. Snygg byxa! Å tischan har ju ett budskap, det står ju inte Fuck Off liksom, haha :)

Svar: Hos oss är det ju bara säljarna som klär upp sig, vi andra kör på casual. Trörja med tryck kan man absolut ha, men tror ändå inte att jag skulle våga ha på mig en med FUCK på oavsett budskap. Armbanden med fuck cancer har jag dock inga problem med att ha. :)
Kattis

Anna:

Så fint på dig med vida byxor, jag är rädd att jag skulle se knäpp ut i sådana eftersom jag är så kort, visst behöver man vara längre än 1,55 för att bära upp dem?

Svar: Nää, tror visst att du kan ha vida byxor trots att du inte är jättelång. Just dessa är ju tänkta att vara ankellånga står det och det är ju där någonstans de slutar på mig som är 1.65 så dessa skulle kanske bli mer hellånga på dig men snyggt ändå tror jag!
Kattis

Kommentera inlägget här: