hello måndag

Jag har avslutat Suits säsong 5 (det är så många säsonger som finns på Netflix just  nu, hoppas de tar in fler!) och kände därför inget större behov av att nattuggla igår kväll. Somnade således redan 22:15 (annars slår klockan ofta midnatt innan jag kommer i säng). Kanske var det därför jag vaknade redan strax efter fem. Var stört omöjligt att somna om (försökte i ca 45 minuter innan jag gav upp), så jag kravlade mig upp, blötte håret (pga craaazy morgonfrippa), drog på mig träningsbralla (mm) och stack ut på en lite morgonpromenad. Blev bara 24 min, men det kändes rätt lagom (har ju tänkt gå lite på lunchen också). Kom hem, bryggde kaffe, fixade smoothie och slängde mig i soffan innan det var dags att jobba.. Såg att det började regna. Skönt att jag bestämt mig för att jobba hemifrån. 
 
Smoothie på jordgubbar, banan, spenat och lite pressad citron (blus en dl vatten). Färgen blir ju inte svinkul med dessa ingredienser, men smaken är det inget fel på!
 
Jag och mina volanger (som om några veckor förhoppnigsvis är lite mindre..)
 
 
 
Kategori: Livet Taggar: viktklubb
Kommentera inlägget här: