instapics

På instagram idag: 
 
Har några få knoppar kvar på pionbusken ute nu (resten har blommat ut / över) och plockade in några (kanske de sista) idag (gav ett gång till P's syster igår när vi var där på kalas också). Så himla trist att pionsäsongen snart är över här, men jag njuter av dessa så länge det varar. ♥
 
Jobbade hemifrån idag och drack islatte till eftermiddagsmötet. Inte dumt alls. 
 
Räknas det som att man går in skor när man bara sitter med dem på i soffan? Kanske inte. Men jag orkar inte skena omkring... (dessa köpte jag på Macys i Miami när vi var där tidigare i år, men jag har inte gått in dem ännu...). Helt otippat funkar de bra att ha trots att jag har så mycket skavsår efter promenaden i Swedish Hasbeens förra veckan (ungefär alla andra skor gör ont just nu).
 
Och just det - så har jag ju börjat se Scandal från början på Viaplay. Så mycket lättare när man kan se så många avsnitt man vill på raken än att se ett avsnitt i veckan som jag gjorde förra gången (när jag försökte följa den på tv). Är nu på säsong 2. 
 
 
 
 
och annars? jo, annars kom P hem full av energi (typ) och tvättade utsidan av alla fönster på nedervåningen. heja! jag har dragit ut på det i flera veckor... (gissar att det faller på min lott att ta insidan och / eller övervånigen nu då)
Kommentera inlägget här: