livet och så

Lagade mat - belugabolognese - och g l ö m d e ha i grädde. Altlså va? Glömde?!? Smakade ju helfel (och nej, det SÅG ju inte rätt ut heller men det tog en stund innan jag kopplade..). Var tvungen att ta upp allt ur matlådorna igen och röra om en vända till med grädde i. Men middasportionen var ju redan uppäten så ja.. det var som det var. Tröstade mig med 2 glassar (en nogger, en 88:an) och hamnade över kaloriplan. Aja. Nya tag imorgon. Grannen har ställt ut trädgårdstunnan åt fel håll igen, trots att hämtarna klistrade en lapp med en pil på förra gången. Jag har fått hem min hövding (i förrgår).. Måste till kontoret imorgon - men det gör inget, för jag åker in för att jag har en massagetid bokad vid lunch. Pionerna jag hämtade in igår har slagit ut helt och jag har hämtat in ett gäng nya. Har promenerat totalt 10185 steg idag och tror jag nöjer mig där. Jag har grav Suits-abstinens och har börjat kolla på White Collar igen, från början (minns inte var jag slutade när jag kollade förra gången för flera år sedan). Det har regnat. P lyssnar på 80-tals hits ute i garaget (after all that we've been trough.. I will make it up to you, I promise you...) Jag är trött. Och just det - jag hittade en tom ostkupa i kylen imorse. VEM gör så? Ställer in en TOM ostkupa i kylen? Well, P - obviously. Weirdo.
 
Dagens lunch: 
 
 
 
Anna:

Jag har börjat kolla på The Catch igen, den gillar jag mycket och är ett tips om du inte sett den. Finns på Viaplay, vet inte om du har kvar det nu?

Svar: Har kvar Viaplay men såg The Catch på tv så den är jag inte så sugen på just nu. Provade White Collar och Quantico Igen men nej, gick inte heller så nu har jag bestämt mig för att se Scandal från början istället. Såg att Viaplay har 6 säsonger. :)
Kattis

Kommentera inlägget här: