lolly & joy

Man fick rabatt på billigaste varan om man handlade två varor på JOY när jag var där och handlade solglasögonen häromdagen, så jag slog till på en mjuk luftig blus också. Lolly  heter denna (märket är RoseBud). Superskön verkligen.
 
Tant Raffa is back...😏 
 
Har aldrig handlat något på JOY förut, knappt ens varit inne i butiken (trots att det finns så få butiker i vårt centrum), men de har en del fina grejer faktiskt. Har liksom tänkt att det är en "tantbutik". Fast nu ÄR jag ju
typ tant, så det är kanske därför jag gillar det som finns där...?
 
Var tvungen att googla och målgruppen är "kvinnor mitt i livet" så det är väl där jag är nu då. Hemsidan säger iofs också att "Under de senaste åren har vi arbetat intensivt med att höja modegraden och utveckla sortimentet för att ännu bättre passa målgruppen." så de har kanske "gjort en Lindex" och gått över utbudet lite också. Nåja, hur det än är med den saken (om de ändrat utbudet eller om det bara jag som växer i min roll som 40+ tant) så gillar jag blusen och solglasögonen (och hade kunnat tänka mig.att slå till på fler grejer).
 
Kommentera inlägget här: