lunchshopping

Var ute en sväng på lunchen förut (jobbade hemifrån idag, som alltid på fredagar). Gick till centrum i mina nya (ja, det var ju ett tag sedan jag köpte dem, men jag har inte använt dem förrän nu) t-strap wedges från Swedish Hasbeens (haft dem lite hemma bara) och eh, ja - nu har jag 5 stoora skavsår som kommer ta ett tag att läka. Aj. Men ja, nu är de invigda på riktigt iallafall. Med blod.
 
Home office: 
 
Hur som helst, jag gick till centrum för att handla mjölk och kom hem med Aperol. Ooops. Glömde visst gå in på Coop. Var även inne på Lindex och H&M och kom hem med lite grejer därifrån. Har plötsigt utvecklat en faiblesse för luftiga mönstrade klänningar och kom således hem med två sådana. Den första är från Lindex och den har jag spanat på ganska länge efterom min lokala butik har haft den på en av dockorna precis vid entrén ett tag och den sett himla fin ut där. Tvekade in i det längsta pga den har ett mönster som jag normalt inte gillar, men det är ju NÅT med den som jag inte kan motstå, så idag när det bara fanns några få kvar så slog jag till bara. Vet inte riktigt om jag passar i det här mönstret, men det spelar ingen roll, för jag älskar modellen (och den andra färgen i annat mönster tilltalar mig inte på samma sätt). Ser framför mig hur jag glider omkring i denna, sandaler och solglasögon med ett glas aperol i näven på semestern. Eller nåt. :)
 
Hej från provhytten: 
 
Lite så där spa-kimono-varning.. det gillar man ju. :)
 
Skulle gärna ha lite klack till också men vet inte om jag fixar det.
 
På H&M köpte jag två t-tröjor (varav en jag också spanat på ett tag), nämligen denna som passar mig perfekt: 
 
..och så denna, som är lite mer positiv; 
 
I avdelningen luftiga klänningar hittade jag denna som jag inte är HELT säker på....
 
Får lite känslan av att P (som inte sett den ännu eftersom han inte är hemma) kommer att kalla den städrock, men det kanske jag bara struntar i. :)
 
 
Ja, det var det hela men det var ju inte så lite. Bjuckade på spegelselfies också. Bara en sån sak. 
 
Kategori: Shopping Taggar: kläder, klänning;
Anna:

Åh dina stackars fötter! För övrigt tycker jag bägge klänningarna var mycket fina på dig ☺

Svar: Tack! Och ja, det är ingen lek att ha skor idag.. :O
Kattis

Kommentera inlägget här: