min fredag

Drog igång datorn vid halvnio, jobbade till kvart över 12 ungefär med kort avbrott för att vattna lavendel ute på baksidan. Promenerade till centrum (det var VARMT). Köpte vin, sallad och chips. Promenerade hem igen. Kollade på 20 minuter av Suits säsong 3 (för att jag somnade igår kväll när jag titade). Jobbade till halv sju ungefär. Loggade av. Hällde upp ett glas vin. Slängde mig i schäslongen. Och ja, här ligger jag nu. Har redigerat de sista bilderna från AW:en och skickat till M för koll innan jag lägger upp dem i FB-gruppen. Kollar med ena ögat på Let's Dance finalen.
 
Bild från lunchpromenaden (eller ja, från farstun när jag var på väg ut):
Jag idag, i blus från KappAhl och brallor från H&M/LOGG.
Pinot grigio med is.
Fan vad skönt med helg hörrni! Och kortvecka / helgdag nästa vecka. Sweet. 
Kommentera inlägget här: