näääh

Jobbade till strax efter 21, sen var jag så trött att jag såg i kors. Och hungrig. Så jag stängde ner. Orkade inte renskriva mötesanteckningarna. Hoppas det är ok att jag gör klart dem på måndag. Håll tummarna för att jag kan uttyda vad det står då. 
 
Käkade en "fryspizza" till middag. Den var inget vidare trots att jag pimpade den med mozzarella.  
 
Har ingen vidare tur med maten denna vecka. Vi var på Max för första gången på eeeevigheter tidigare i veckan och jag bestämde mig för att prova en Crispy No-Chicken. Ick. Kommer jag inte (heller) att köpa igen. 
 
Heja mozzarella/pesto-pizza och halloumiburgare. Man SKA inte ändra på vinnande koncept. 
 
fast klart, då hittar man heller aldrig några nya favoriter.. (men behöver man eg. det om man redan har gamla?!)
Anna:

Jag säger bara Felix Grandiosa x-tra allt cheddar!!!! Så jäkla god tycker jag, den är vegetarisk. Tycker du ska testa den, mycket mycket god!

Ina:

Har du provat halloumiburgaren på Max? Det finns ett par olika sorter men den som kom först är sååå god :-)

Svar: Japp, det är den jag brukar välja (och håller med, den är bra!), men så får jag för mig att jag ska prova nytt ibland....
Kattis

Kommentera inlägget här: