ripped jeans & sushi

Denna tisdag började lite så här, i slappa kläder (topp från H&M och för stora trikåbyxor från Lindex) och med kaffe i näven. Plöjde igenom och svarade på några mail men kände sedan att jag behövde en dusch, så jag bröt kort för det innan jag jobbade vidare (man vet aldrig om man måste ha webbkameran på på gruppmötet).
 
Efter dusch klippte jag spontant av ett par jeans jag köpte på H&M för några veckor sedan (som bara hängt i klädkammaren pga alldeles för långa + varit för varmt för jeans) och tog på mig dem (klippte av dem på längden alltså, hålen på knäna fanns redan..). Tror byxbenen blev lite olika långa men aja....  
 
Bröt för lunch vid 12 och bestämde mig för att hoja till centrum för att handla sushi från nyöppnade sushihaket. Sagt (tänkt) och gjort. Tog en 12-bitars (stl "mellan") blandad variant för att prova lite olika grejer och se om de hade nåt "nytt" kul / smarrigt som jag inte provat. Helt ok sushi (bättre än lunchhaket vid jobbet)  men jag gillade inte alla bitar, så nästa gång (för ja, jag kan absolut tänka mig att handla där igen) tar jag någon annan variant. Blev lite "oreda" i lådan också, pga aningen svajig cykeltur hem (eftersom det blåste som fan). 
 
Käkade min lunch, packade upp två shoppingfynd jag hann göra innan jag köpte maten och jobbade sedan till 19 (med kortare avbrott för att gå mina 250 steg i timmen). Fick ont bakom ögonen. Imorgon måste jag åka in till kontoret. Urk. 
 
Kommentera inlägget här: