svartvitt & svärmoster

Trodde för ett ögonblick att det var fredag idag, men icke... :/ Jobbade ju till 20 igår, så idag tar jag det lite lugnt nu på morgonen. Har loggat på men det har inte hänt något spännande under natten. Inga häftiga arbetsuppgifter eller utmanande mail. Jobbade med veckobrevet som jag ska ta (har tagit) över igår kväll. Hade fixat utkastet och hoppades att Z (som ägde det tidigare) skulle kolla igenom och skicka men hon blev officiellt RIF:ad igår, så hon var inte supertaggad. Fullt förståeligt.. Filade även på distron till varannan-veckabrevet och skickade över till CH i USA. Ska fila lite på kvartalsbrevet som ska ut nästa vecka om en stund. Många nyhetsbrev är det.. ;) (olika målgrupper för dem dock).
 
Jag idag (i avklippta brallor): 
 
En helt annan grej: visst nämnde jag att min systerdotter C som bor i USA förlovade sig i söndags? Well, nu har hon visst gift sig också! ♥ Snabba ryck, haha! Hon verkar superlycklig (och han med) och syrran är glad över sin nya titel (svärmor). :) Har inte pratat med någon av dem men instagram säger att det kommer ett "wedding part 2" with family and even more friends. Hoppas man blir inbjuden. ☺
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Åsa:

OMG! Vilken grej! Coolt!

(snokade på Insta och kunde konstatera att de har äktenskapstycke, de ser lika ut!)

Svar: Eller hur?! Visste ju inte ens att hon hade en steady-boyfriend, så väldigt häftigt! :) Och ja, de ser ut att passa fint ihop. Gölliga! :)
Kattis

Åsa:

Nä, hon har inte direkt gödslat med bilder på honom i sitt flöde, rättare sagt inte en enda :) Inte han heller, åt andra hållet. Själv hade aldrig kunnat vara så "hemlig"!

Svar: Precis! Tror jag möjligen sett honom i nån story någongång, men annars bara tjejkompisar och selfies i flödet ☺
Kattis

Kommentera inlägget här: