symaskin & rågbröd

Dagens lunchrast: Klippte av och sydde upp en klänning (kaftan). Ca 15 cm tog jag av. Tog på mig nämnda klänning. Matchade med Tom's pga ff lite skavsår. Promenerade till centrum (mest för att få ihop lite steg). Supermegajättevarmt (härligt men lite svettigt). Köpte BH på Lindex (rosa). Provade skor på Din Sko (hittade inget kul). Promenerade hem igen. Käkade lunch (macka och islatte) vid skrivbordet medan jag uppdaterade tråkigt excelblad (när jag gjorde det sista var nämligen lunchtimmen över).
 
Bara jag som gör sånt på lunchen...? (klart... svårt att göra när man är på jobbet kanske..)
Så här blev det:
 
Kanske inte helt jämn i fållen, men aja... spela roll-fotboll.  Väldigt luftig och skön (och väldig mönstrad, heh..).  Köpte den på Monki här (ja, jag har blivit visst blivit "kaftankvinnan"... :))
 
Och lunchmackan då? Jo, den såg ut så här (eller dom):
 
 
Åsa:

Kaftankvinnan :)) hehe

Svar: Jepp, that's me... (tydligen).. Who knew?! ;)
Kattis

Kommentera inlägget här: