*klick*

Har inte riktigt kunnat sluta tänka på dem sedan jag såg dem på instagram här...
 
 - så nu gjorde jag det bara. Klickade på köpknappen. Recensionerna säger att de är ganska smala så kanske passar de inte men provar jag inte så kommer jag ju aldrig att få veta. 
 
De ser mycket gulare ut på hemsidan, och det var inte lika snyggt men jag tänker att de mörknar / dämpas lite när man använt dem ett tag. Om de nu passar alls that is.
Anna:

Haha vad jag blev full i skratt nu. Såg dessa på deras Insta och tänkte på dig direkt, tänkte skriva till dig då men det blev inte av. Klickade du hem dem när det var 30% igår eller när det var? Så fina hur som helst!

Svar: Ja, jag beställde igår men måste ha missat rabatten :(
Kattis

Anna:

Äh nu ser jag ju att det var igår...

Anna:

Jag såg nu att den gällde på gröna, gula och rosa skor bara så du missade inget.

Svar: Tur! :)
Kattis

Kommentera inlägget här: