meeh & yey

Har spenderat de senaste kvällarna med att kolla på Mosaic på HBO Nordic. Såg precis det sista avsnittet och alltså.... vaffan? Har gillat denna korta serie ända in i det sista men nu känner jag mig lite snuvad på konfekten. Vet att jag undrade varför betyget var så lågt pass på IMDB när den var så bra, men nu förstår jag, för nu har jag läst recensionerna och några av dem är ju spot on; 
 
"We binge watched this and were somewhat intrigued until the final episode, at which time we felt completely ripped off. We had just wasted 6 hours."
 
"Meh"
 
"It was actually different and interesting at first although slow. As the story progressed however, it just got more monotone and strange. The ending was just Bad and just left a bad taste. Waste of time."
 
Kan tyvärr bara hålla med. Mycket man inte fick svar på. 
 
Aja. Nu är jag klar med den. Över till Jessica Jones. Säsong 2 finns äntligen på Netfix - yey! 
 
Kommentera inlägget här: