förbättring

Inte min drömfrippa, men en KLAR förbättring. I mina drömmar har jag tjockt fluffigt kanske lite vågigt hår med volym. Realiteten är en annan. Ni vet de där som går igenom en cancerbehandling och får en HELT annan, fantastisk hårkvalitet? Jag är inte en av dem nej. 
 
Efter: 
 
Ni minns före? 
 
Som sagt det kunde ju inte gärna bli värre.. Men jo. Bättre, no? Jag tycker det iallafall. Och frisören. :)
 
Efter:
 
Före: 
 
Ja, inte mycket att säga. Och då har jag ändå varit ute på lite blåsig altan precis innan efterbilden. 
 
Hade gärna haft lite ljusare men kvaliteten på håret tillåter inte riktigt. Hon fick fria händer så fick kortare nacke och lite uppklippt lugg. Plus att vi bytte sida på benan. På efter-bilden ovan glömde jag det dock, så har lagt benan på vanliga sidan..(force of habit)... ska försöka komma ihåg...
 
 
 
innovativa intentioner:

Snyggt sommarfräscht hår!

Svar: Tack! :)
Kattis

Åsa:

Mycket bättre! Fint!

Mina nygjorda (nellanblonda) slingor med violett toning blev vitgula på Rhodos i ett nafs. Det var de pengarna.... ;) Vad jag ville säga med det är ju att du blir ljusare snart i solen.


Svar: Jo, det är väl så :)
Kattis

Kommentera inlägget här: