jag idag

Fortfarande ont i halsen, öronen och huvudet, men överlever på Alvedon (och glass) och har således jobbat idag. Fast hemifrån. Brukar ju annars försöka åka in till kontoret på måndager, men idag kändes det inte aktuellt. Var ute en sväng på lunchen för att få ihop mina steg. Köpte en sallad och mötte P - som hade varit hemma och ätit  - på vägen tillbaks. Såg ut så här (jag då, inte P):
 
Eller okej, jag såg inte ut PRECIS så här för jag hade andra skor. Skorna på bilden är nämligen de jag klickade hem häromdagen (och som jag nämnde i gårdagens inlägg). Mina nya "tantskor", ett par vita Ecco Crepetray De levererades till lokala skobutiken i centrum idag så hämtade dem när jag ändå var där och köpte lunch. 
 
I övrigt nya blusen från H&M, halsband från Edblad och gamla byxor från Lindex.
 
Såg klart andra säsongen av 13 reasons why igår. Funderar nu på att börja se Suits igen (jag TROR att jag började se den någongång men fortsatte inte av någon anledning). Ja. Möjligen lite inspirerad av helgens prinsbröllop. :) 
 
Och vet ni? Vi har småkvitter i fågelholken minsann. Var nog bra att P satte upp det där solseglet åt pilfinkarna. :)
 
Kommentera inlägget här: