min måndag

Måndagen igår och jag tog mig i kragen och gjorde mig i ordning och åkte till kontoret när klockan ringde. Jobbade, fick höra att A och A's chef i USA har tackat ja till "paket" och att ungefär hela N's team (också i USA) verkar ha gjort det samma (tagit pengar för att sluta that is). Spännande tider... Får se var detta slutar. Gick lunchpromenad med gänget (A, A, S och M - N var ute och sprang), och käkade vegobiffar med rotfruktsgratäng från salladstanten. På vägen hem från jobbet råkade jag läsa om boken "Hjärnstark" när jag skrollade i mobilen och bestämde mig hastigt och lustigt för att gå och köpa den. Eftersom det är "köp 4 betala för 3" på  bokhandeln slog jag till på 4 pockets av bara farten. Käkade rågmackor till middag och sen låg vi i soffan och glodde på dokumentär på SVT Play (Min son mördade min dotter). Jag somnade mitt i... Som sagt. Jag blir verkligen megatrött när jag varit på kontoret... (fast kanske är det mest bussresorna som stressar mig...)
 
får se om det som Anders Hansen har att säga får mig att ta tag i träningen...
Kommentera inlägget här: