onsdag-torsdag-fredag

Onsdag. Hann inte gå ut på lunchen och naturligtvis kom det ett stort bus eller godis-gäng och ringde på under eftermiddagen. Fick bjuda på turkisk peppar och mariekex, pga hade inte hunnit köpa smågodis. De verkade rätt nöjda ändå. Bättre än inget kanske..
 
Torsdag. Hade förberett nyhetsbrevet på onsdagen men naturligtvis kom det in två sista minuten artiklar, så jag fick typ börja om i helvetes-toolet. Suck. Hade så groteskt ont i nacken när jag loggade ut vid fem. Värmde vetekudden typ 3 gånger och satt med den över nacken hela kvällen. Eller ja, tills jag gick och lade mig ganska tidigt. 
 
Fredag. Käkade plättar till lunch. Pratade med M som knäpar med sitt CV .Loggade en ticket för review av en google extension. På kvällen säg jag klart brittiska serien Bodyguard på Netflix. Drack lite bubbel, käkade linschips och började se Hold the Dark - film med Alexander Skarsgård - också på Netflix. Fick brutalont i ryggen efter halva så var tvungen att pausa och gå och lägga mig. Filmen var inte superengagerande heller men ska ändå försöka se klart idag.
 
 
Kommentera inlägget här: