ostfrallor och romkom

Har haft en väldigt lugn och stilla helg. Ätit ostfrallor, druckit kaffe, spelat mobilspel, börjat släktforska, möblerat om lite i vardagsrumshyllan, myst med tända ljus och oljelampor. Sett Så mycket bättre förstås, ätit fisk, kikat på Rusta och hängt med P när han köpte kamrem eller vad det var till bilen (på Biltema förstås). Köpt mjölk och övervägt att beställa julkalender från Yves Rocher. Bestämde mig för att inte göra det... har ju redan en från Glossybox... Bläddrat i Amelia Jul och messat med syrran. Igår kväll säg jag Set It Up på Netflix. Förutsägbar lättsmält romkom ja, men ändå gullig, jag gillade den. Sen satt jag och lyssnade på musik till halv tre innan jag kom i säng. P dunade gott under filten redan under filmen.. Borde kanske ha tvättat och dammsugit men orkade inte. Imorgon är det måndag igen. Ugh.
 
 
Kommentera inlägget här: