#räddhare

Visste inte vad jag skulle kolla på igår så då såg jag klart första säsongen av American Horror Story på Netflix trots att jag egenltigen inte vågar se filmer/serier med ens lite skräck i (obs att jag liksom blev rädd av Scary Movie). Ja, typ sist på bollen här men det är för att jag medvetet avstått. Blir så jäkla räddäven om det egentligen kanske inte är sååå läskigt / äckligt. Tänker att jag kanske ändå - trots detta - ska ge mig i kast med säsong två ikväll....  Fast frst ska jag se tredje avsnittet av Tell Me a Story på HBO Nordic... 
Anna:

Om du ska se såna serier så bör du faktiskt se The haunting of Hill house, den är på riktigt så himla bra!

Svar: Vet inte om jag törs, blev lite skrajsen av trailern. Men den kanske inte är så mycket värre än American Horror Story?
Kattis

Anna:

Det vet jag inte, har inte sett AHS. Det är ganska mycket "hoppa till" effekter men det är en bra historia i serien tycker jag. Du kan ju testa första avsnittet så ser du hur det går ☺

Kommentera inlägget här: