dagens...

 
Dagens känsla: Trött (jobbar från kontoret denna vecka och har sovit för lite)
Dagens (kvällens) middag: Fryspizza (orkar inget annat)
Dagens invigning: Mössa och timberlands (första gången för i höst)
Dagens torraste: Mina läppar (måste smörja in med lypsyl ungefär var 10:e minut)
Dagens outfit: 
 
(tröja och jeans, inga konstigheter)
 
Dagens snyggaste: Mina kolleor ♥
 
(vi firar som sagt Customer Service Week denna vecka och jag (i egenskap av koordinator för Sverigekontoret) har styrt upp ett "photo booth" där kollegorna kan gå in och ta en fin bild med rekvisita som jag tagit med. älskar att de ställer upp! ☺)
 
Tillägg: 
Dagens komplimang: "Vad bra engelska du pratar" (av en av de nya säljarna efter att han hört mig prata i telefon när jag var på möte med min grupp). Blev glad! (sen vet jag inte vad/vem han jämför med men det spelar kanske mindre roll).
Kommentera inlägget här: