Frida x 2

Igår eftermiddag när jag var i centrum för att göra ärenden (lämna tillbaks byxor på H&M, köpa chips, hämta ut medicin och paket med tröja) råkade jag få syn på en ryggsäck i en av reklam-montrarna som står i gången inne i gallerian. Klapprade genast iväg till Accent för att kika närmare. Slutade med att jag kom ut inte bara med ryggsäcken utan med även en matchande liten axelremsväska
 
Ryggsäcken är en "work bag" vilket innebär att insidan är anpassad för "arbetsrelaterade accessoarer".. dvs en har fack för dator och så där. Perfekt ju! (för de dagar då jag faktiskt orkar pallra mig in till kontoret och vill ha en lite "finare" väska än de från fjällräven). 
Båda från Don Donna (båda heter "Frida" och är i skinnimitation)  - och båda fick såklart följa med till Grand Hotel. Funkade fint. Synnerligen nöjd!  
 
 
 
 
Åsa:

Snyggt matchande set! Inte dumt med en rygga för datorn, kanske man skulle kika på... 👍🏻

Svar: Ja, jätteskönt med ryggsäck när man ska baxa dator och grejer faktiskt. Blir helt sned när jag bär den på axeln (kan bara bära på ena axeln,).
Kattis

Kommentera inlägget här: