slut på helgen

Måndag. Fortfarande lite känning i nacken så jag jobbade hemifrån trots att jag kanske borde varit på jobbet för att supporta dem som migrerade till g-suite i helgen. Men de har ju Patrick och Bengt. Och jag finns ju via webex om det behövs. Guidade fd bossen N till gmail reverse conversration, meetex och gmail mail save. Har inte direkt överväldigande mycket att göra just nu. Har första gruppmötet (minigrupp.. nu är vi ju bara 3 totalt) med nya chefen i morgon och första 1-2-1 med henne på torsdag. Verkar som att N vill ha ett sista 1-2-1 då också. Om han nu inte ställer in. Han verkar ha lite körigt i sin nya roll. Det snöade på förmiddagen och jag bytte sängkläder på lunchen. Efter jobbet var vi på IKEA en kortis för att jag behövde köpa förvaringslådor att ha (tomma) matlådor i. Blir galen på matlådekaos i skåpet.  Käkade halloumiburgare till middag och såg klart tredje säsongen av Scott and Bailey på SVT Play. Började se Sabrina på Netflix men var för trött. Får koll klart en annan dag. Orkade inte gå och duscha så vi sov på nedervåningen i natt (för ja, man måste ju duscha om man ska sova i renbäddad säng). 
 
 
Kommentera inlägget här: