veckan i bilder

I måndags kickade jag igång arbetsveckan hemifrån med en kopp kaffe och en aranespspruta. En vecka för sen med den igen. :/  Förstår inte att det ska vara så svårt att ta tag i när det är dags, men ibland sitter det så vansinnigt långt inne.
 
Till lunch blev jag jättesugen på pasta. Eftersom jag jobbade hemma och hade grejer hemma kunde jag lite snabbt kasta ihop en variant med champinjoner och squash.
 
I tisdags hade jag tid hos läkaren klockan 10. Hoppade på bussen och åkte mot Danderyd. Första gången jag åkte dit, så jag åkte hyfsat tidigt för att vara säker på att hitta & komma i tid. 
 
När jag var klar hos doktorn gick jag tillbaks till bussterminalen och tog bussen till jobbet. 
 
I onsdags var jag med och hämtade & dukade upp "Big Breakfast" på jobbet med anledning av World Mental Healtday. Blev mätt. Skönt med skjuts till jobbet.
 
På lunchen var jag ute och promenerade med kollegorna. Vi gick "katakombrundan" på kyrkogården. 
 
I torsdags jobbade jag hemifrån igen och vaknade till sol.
 
Kammade håret till eftermiddagens 1-2-1 med chefen (för webexmöte med kamera), men det hade jag inget för, han ställde in strax innan... (med kommentaren "I'll call you tomorrow".. det gjorde han föga förvånande inte).
 
I fredags jobbade jag hemifrån och tog mig ut en sväng på lunchen. Det var soligt och varmt. Jag köpte lunchsallad, ost och en klänning. 
 
Hittade Elle i brevlådan när jag kom hem. Kröp ner under filten och bläddrade i den när jag jobbat klart vid fem. 
 
Igår (lördag) var jag på SPA med A och A. Drack bubbel både där och på Vapiano. 
 
På vägen hem från tåget mötte jag det här gulliga paret som jag såg även på fredagen. 
 
Idag har tagit en bild av klänningen jag köpte i fredags. Den är från H&M och ser ut så här: 
 
Annars har jag idag mest slappat i soffan. Spelat spel, kollat på nyhetsmorgon & inredningsmästarna och druckit kaffe. 
 
 
Kommentera inlägget här: