woop woop!

Fredag - woop woop! 
 
Igår jobbade jag till 19 pga jobbade med mardrömsnyhetsbrevet som jag från och med denna vecka officiellt tagit över. Huvva. Tur att det inte ska ut VARJE vecka. 
 
Idag tog jag lite längre lunch Promenerade till centrum i solen och mötte upp M som åkt hela vägen från Årsta för att äta lurre med mig. Vi gick till Espresso House (som vi brukar).  Gillar att gå dit, det är inte knökat, personalen är trevlig och de spelar musik på helt rimlig nivå. Gott kaffe & goda mackor. Fast jag åt sallad. Den är också god.
 
Strax före ett hastade jag hemåt igen och M hoppade på pendeln tillbaks. Knäppte en bild på mina skor pä vägen hem. Första dagen för denna höst med dr Martens. Måste man ju dokumentera. :) Inga skavsår.
 
Jobbade veckans sista timmar och flyttade ihop schäslongerna för fredagsmys. Hällde upp vin och tände ljus. P hade sin kompis PB över en stund och medan de kacklade i köket kollade jag lite på Scott & Bailey på SVT Play. Ja, jag har tydligen snöat in på brittiskt just nu. 
 
Sen åt vi fryspizza. Nu: lite mer vin, musik och kanske lite tv. 
 
 
Anna:

Funderade på att inviga mina för säsongen i morgon på promenaden till jobbet, men det kan ju vara en usel idé också med tanke på ev skavsår. Får se i morgon men det börjar verkligen kännas som Docs väder nu ju.

Svar: Plåstra i förväg för säkerhetsskull så går det säkert bra :) Verkligen perfekt säsong nu!
Kattis

Kommentera inlägget här: