ett klipp

Gjorde förresten ett klipp igår också (höhö..ja, blinkning till att jag var hos frisören idag alltså) när jag var på Lindex. Det är ju ingen hemlighet att jag gillar de finstickade koftorna och tröjorna från Lindex/Holly & Whyte, och igår slog jag alltså till igen eftersom man just nu kan köpa 2 märkta H&W plagg för 499 kronor (annars kostar en cardigan / tröja 299 kr/st). Jag hade dessutom 125 kronor i medlemsbonus, så det var ju bara att slå till! Winter is coming...
 
Köpte en svart kofta och en vinröd (mörkröd) tröja för det saknades i samligen sedan tidigare. Har tröjan i blått (börjar bli rätt sliten dock), grönt och grått och koftan i vitt, rött, grönt och grått. :) Ja, jag säger ju det - jag gillar dem! 
 
ja, jag var tvungen att köpa en plastkasse (ajajaj..) eftersom min medhavda tygkasse var full med matvaror från coop...
Kommentera inlägget här: