fixat frippan

Men alltså ja. Snyggve. Så här har jag sett ut idag. Panikbokade en tid hos frisören till i eftermiddag igår efter att ha fått spel på mitt fula hår. Och ja.. det måste bli värre innan det blir bättre passar väl rätt bra här...? Yaiks.
 
Fy satan vad ont det gjorde att göra slingor med hätta idag då förresten. Brukar gå bra, men idag var det inte kul. Gör folieslingor ibland, men på mitt tunna hår passar det bättre med såna tunna slingor som man får med hätta.. vill man vara fin får man lida pin passar också ganska bra här. Blev bättre iallafall, blev jättenöjd för en gångsskull. :) Syns inte riktigt på bilderna (pga olika tid på dygnet när de togs kanske?) men det blev ganska mycket ljusare. Plus ordning och reda i nacken (typ likadant som förra gången.. i maj.. och de senaste 40 gångerna typ). "Har du blivit gråhårig?!" frågade P när jag kom hem.. 🤓 Det har jag inte, men det blev lite kallare ton än vanligt (på begäran). 
 
Ja, jag blev inspirerad av att fixa håret och tog på mig läppstift! :) Har dessutom - ä n t l i g e n - målat om naglarna också. Inte en dag för tidigt..!
 
Köpte lite produkter hos frisören också (som vanligt). Olaplex har kommit ut med schampo och balsam, så kände jag måste prova.  Plus påfyllning av "thickening spray" for obvious reasons... (min gamla är slut).
 
 
Kategori: Skönhet Taggar: frisyr, hair;
Kommentera inlägget här: