speldjävulen

Jahaja. Jag har (idag) gått och fastnat i ett mobilspel. Jag brukar undvika att installera spel just för att jag fastnar men imorse när låg i sängen och glodde i mobilen så föll det sig ändå så att jag "råkade" installera ett; June's Journey (deckarspel) och nu kan jag inte sluta spela. Eller... just nu kan jag inte spela för jag har ingen energi kvar att spela för (i spelet alltså). Typiskt. Hittade det via FB-reklam (ja, den lätta gick jag på..)
 
Spelbeskrivning: Upptäck June’s Journey, ett helt nytt sök-och-finn-spel från skaparna av Pearl’s Peril. Hitta dolda ledtrådar, lös spännande problem på vackra platser och låt dig uppslukas av ett oförglömligt mysterium! Detta världsomspännande äventyr bjuder på otaliga överraskningar, fantastiskt vackra handritade scener och många glamorösa figurer. Upplev 1920-talets New York, det extravaganta Paris och allt däremellan, i en berättelse som inte liknar någonting annat. Varje kapitel bjuder på spännande mysterier och stor dramatik på olika platser i världen. Ta en välförtjänt paus från vardagsstressen och låt dig uppslukas av ett fullständigt unikt deckarspel.
 
Uppslukas var det ja. Brukar ni spela spel på mobilen?
Åsa:

Nää. Har aldrig spelat nåt.
Jag är dessutom snål med surfen (har ej obegränsad fri surf) så det kanske är en anledning, men jag är nog inte så spelig av mig. Lyssnar hellre på podd eller så ☺️

Kommentera inlägget här: