streamat

Jag h a d e  tänkt se säsong 5 av Younger på TV4 Play (ett avsnitt i veckan, måndagar), men igår när jag sett avsnitt 3 så kände jag bara "nä, det här funkar ju inte" så jag sa upp mitt viaplayabonnemang (eftersom jag ändå inte kollar på nåt där just nu och inte har gjort det på ett tag) och signade upp mig på C More istället. Man får prova gratis i 2 veckor just nu, så vi får se om jag behåller det... beror lite på vad mer som finns där. Jag plöjde iallafall ALLA avsnitt av säsong 5 igår kväll och kom i säng lite för sent, men det var det värt. Gillar den serien jättemycket. Blev just lite glad när jag såg att det kommer en säsong 6 under 2019.
 
Annars är jag lite glad över att HBO Nordic nu visar Vikings igen, för när jag letade efter den för några veckor sedan så fanns den inte och jag är lite sugen på att plöja alla avsnitt (som finns). Har försökt se den förut men liksom kommit av mig, men jag tror jag är redo nu. :)
 
 
(fast ikväll ska jag se Fråga Lund och Herngrens Husbil på tv, så idag hinner jag nog inte se så många avnitt)
 
 
Kommentera inlägget här: