prickig scarf och deklaration

Igår när det var fredag och faktiskt ganska härligt väder såg jag ut så här när jag gick ut på lunchen (och sprang på P's mamma i centrum ni vet); 
Svarta gamla croppade jeans som jag tror jag beställde på Zalando, staycation tröja från H&M och Nike-sneakers (väskan i bakgrunden? nä, P har inte packat upp än...). 
...och så röda kappan från Esprit. Ja, här hade jag precis kommit hem från centrum som ni ser... Fredagsbuketten i famnen, senaste Lindexinköpen i kassen (fast solglasögonen tog jag på genast) och matvaror i ryggan... 
 
Annars kan jag meddela att jag faktiskt tog tag i deklarationen igår direkt efter jobbet. Heja mig! Enligt prel. uträkningen kan det bli en liten slant tillbaks. Gillar man ju. 
 
Åsa:

Deklarerade i tisdags, det lilla jag får tillbaka täcker precis Sthlms-trippen i april - ser fram emot att ses igen! 🥂

Svar: Vad bra! :) Jag med!! :)
Kattis

Kommentera inlägget här: