rabatt och så

Som ni kanske vet (eller så vet ni inte och då berättar jag nu) är det 20% på Jotex fram till 5/11 med koden PERNILLA20 tack vare Pernilla Wahlgrens samarbete med Jotex (mer info i hennes blogginlägg här) och eftersom jag var på jakt efter en hyfsat stor rund skärbräda och jag såg att de hade en så passade jag på att beställa den - och lite annat - när man nu ändå kunde få lite rabatt. Vem gillar inte rabatt liksom?! ;) 
 
Jag beställde en poster och en  posterlist. Fick hem postern igår (den skickades separat) och listen idag, så idag har jag hängt upp det hela på vardagsrumsväggen. Det blev så här; 
Jag är nöjd, tycker det blev fint där, med monsteraposoter bredvid monsteran. Lite som att den har tagit en selfie, no? :) Skulle eventuellt behöva hänga tavlan liiite högre upp på väggen, men det satt en spik där redan så jag gjorde det enkelt för mig och hängde i den så länge. Kanske jag spikar lite någon dag... (när P inte är hemma). ;)
 
Sen slog jag förstås till på den där skärbrädan som jag var ute efter. Den som ärligt talat var lite större än jag hade trott... ("stod det inga mått" frågade P när han fick se den.. och jo, det är klart att det gjorde, men dem läste jag inte.. eeeehehe, ja, så jobbar jag.. mer på känsla liksom). Jaja, bättre för stor än för liten tänker jag. Den gör sig ganska bra ihop med brädorna från H&M iallafall (de finns här och här
I paketet från Jotex fanns även en ny lampa. Den har jag inte tagit någon egen bild på än, men så här ser den ut på produktbilden in onlineshoppen; 
I avdelningen nytt vill jag också passa på att presentera mitt nya kuddfodral från H&M
Det var det hela. Bra köp om ni frågar mig. :)
Åsa:

Spontanköpte en liknande lampa fast stjärna i rost på Jotex. Nu vet jag inte vart jag ska göra av den, den lyser så starkt så blev liksom inte bra där jag tänkt och försent nu att returnera 🙄

Skärbrädorna blev ju superfina ihop!

Svar: Haha, jag vet inte heller var jag ska ha min lampa, hittade ingen bra plats (verkligen spontanköp).. men just nu står den i hyllan inne på kontoret. Ja, dem är jag riktigt nöjd med! :)
Kattis

Kommentera inlägget här: