boktips!

Jag har ju iofs gillat allt jag läst av Fredrik Backman tidigare (böcker, blogg och instagramuppdateringar), så jag är väl vad man kan kalla ett fan, men måste ändå få tipsa om Björnstad också. Han skriver SÅ bra. Lite allvarligare ämne denna gång än tidigare böcker och ja, jag grinade bitvis när jag läste denna. Gick liksom inte att låta bli. Den var (tyckte jag) så pass bra att jag idag - trots att jag fortfarande har ett stort pocketberg kvar att beta av här hemma (har läst 3 i den högen) - galopperade till lokala bokhandeln med långa benet före och köpte uppföljaren; Vi mot er. Har inte hunnit börja än (pga googlade recept och lagade mat när jag kom hem efter lilla shoppingturen som innefattade inköp av bok, novalucol och bananer) - men den ligger här bredvid och bränner. Frågan är om jag ska börja läsa på studs eller om jag ska se ett eller ett par avsnitt till av Project Runway Junior först. 

ps: en instagramuppdatering från för 7 dagar sedan lovar dessutom att det kommer en tredje del i den här bokserien så småningom. ser fram emot det fast jag inte ens börjat på bok nr 2 ännu. :) (lite glad att jag väntade med att läsa björnstad så att uppföljaren fanns i pocket när jag var klar, hehe)
Anonym:

Älskar hans böcker och vill också läsa uppföljaren till Björnstad 😍
-Jenny-

Svar: :)
Kattis

Kommentera inlägget här: