igår

Måndag. Åkte in till kontoret. Jobbade. Pratade med kollegor. Käkade tomatsoppa. Promenerade en sväng. Jobbade lite mer. Satt med på ett möte i 1.5 timme där jag tillförde / tog till mig något i max 10 minuter (möte för annan organisation där jag var inkallad som eeh. "expert"). Nyfiken på vem det är som ska sluta men fd chefen var inte på plats så jag kunde inte luska. Kom hem, frös under promenaden hem, käkade rostat bröd. Läste bok hela kvällen. Grät av och till medan jag läste boken (alltså har ni inte läst Björnstad och Vi mot Er, gör det! de är SÅ bra!!). Idag har jag ont i vänsterögat och jobbar hemifrån. Fast det där med ögat insåg jag nu när jag gick upp, hade redan bestämt att jag skulle jobba hemma idag (hoppas jag inte får blodöga igen). Blir så slut när jag varit på kontoret. Ja, och så stämde jag av att den där AW:en som jag prellade med en fd kollega som numera bor i Norge (tror de bor där fortfarande iaf) blir av. Det blir den. På torsdag. Nu ska jag hämta en kopp kaffe till och jobba vidare. 
 
 
Kommentera inlägget här: