blandat svammel

Status: Är sjukt sugen på pepparchips men har inga hemma och orkar inte kamma håret och gå ut för att handla. Har lite ont i ryggen pga har suttit för länge. Smutsiga glasögon. Mobilen är uppe och snurrar igen, men sjuukt drygt att behöva hålla på och installera om mobilt bank-id och sånt igen (övervakningskameror, remote stick, sånt ni vet). Bokade tid för årets hälsoundersökning igår när erbjudandet (eller vet inte om det är ett erbjudande eller mer ett krav) från Feelgood kom igår. Valde en tid i mitten på november. Nästa vecka ska jag till Danderyd där min läkare numera tydligen huserar. Omständigt. Är ju så smidigt med besöken på KS som ligger så nära jobbet. Ska dock dit (till KS) om ett par veckor när det är dags för besök på kvinnokliniken. Ja, det är mycket nu.. Känns just nu som att jag har två chefer. Min nuvarande och kollegan som ska ta över. De pingar / mailar i omgångar om olika saker (ja, på arbetstid alltså, inte just nu). Jag har sovit blott sex timmar i natt eftersom klockan hann bli kvart över två (!!!) innan jag kom i säng. Fattar inte ens hur det hann bli så sent.. (men kanske - most likely - har det med att jag jobbade till åtta att göra). Jag har kommit till nivå 26 i mobilspelet. Till helgen tror jag att jag ska på dagSPA inne i stan. Har iofs inte hört något om det på ett tag, men jag förutsätter att vi är "på" fortfarande.. (ska stämma av så fort jag orkar). 
 
Har ju slarvat lite med bloggandet denna vecka, så vi tar några bilder för att sammanfatta.
 
Lunchpromenad i Hagaparken i tisdags: 
 
Gratisfrukost i onsdags (fastighetsägaren bjöd)
 
Vy från bussfönster.
 
...och en outfit kompletterad med rosa bandet. 
 
 
Kommentera inlägget här: