kappor

Idag på lunchen kände jag att det var dags för den årliga kapp-provningen. Det var dåligt ljus i hallen (pga dåligt ljus ute) men jag provade (och mobilfotade) ändå.  
 
Så här såg det ut: 
 
En svart med guldiga knappar från Soft Rebels (lite bättre bilder här)
En rutig från Lindex (större bild här)
En röd från Esprit (produktbild här)
En svart lite kortare från Lindex (bättre bild på samma modell fast blå här)
En beigevit från H&M (gammal bild här) och så
Nya fuskpälskappan från KappAhl (fler bilder här)
 
Ganska bra blandad kompott, no? :)
 
Har dessutom: 
- en svart från Lindex som är lite för liten (svårt att andas när jag knäpper den). 
- en lite för stor från H&M (det är något med axelpartiet som gör att den bara ser fööör stor ut)
 
Den som är för liten gillar jag så mycket, så jag hoppas att jag någon dag framöver ska kunna ha den igen. Den som är för stor borde jag verkligen försöka sälja..
 
ska icke köpa fler nu.. men tycker den här fiskbensmönstrade från joy är himla fin om det är någon annan som är på jakt.. :)
 
Kommentera inlägget här: