the defoes

Kvällens (nattens) andra serietips får bli The Split som går på SVT. Finns 5 avsnitt än så länge på SVTPlay och jag har sett de första två och gillade dem. Nicola Walker som vi (eller iallafall jag) känner igen från River spelar huvudrollen som Hannah Stern, en av Londons mest eftertraktade skilsmässoadvokater. 
 
smygtitt finns här
Åsa:

Bäst på SVT just nu, älskar serien. Och så vill jag ha en kille som Christie 😍😍😍😍 (Barry Atsma)

Svar: Hehe, ja, han är ganska mycket din stil på kille va? :)
Kattis

Åsa:

Oh yes.... 😄😍🤩🤪

Svar: :D
Kattis

Anna:

Jag vet inte vad detta är för någon serie men läste att någon tyckte att det var en brittisk kopia på Suits? Jag gillar ju Suits så då borde jag gilla denna med tänker jag?

Svar: Mjaah,.. koipa vet jag inte, men jo, båda handlar ju om advokater och jag gillar båda, så det kanske du gör med då :)
Kattis

Kommentera inlägget här: