film på netflix

Kollar ju inte så ofta numera, men de senaste dagarna har jag sett inte mindre än två stycken. Båda på Netflix och båda med Noah Centineo i den manliga huvudrollen. Båda dessutom i kategorin romantiskt drama i skolmiljö. Den första var Sierra Burgess is a loser och den andra To all the boys I've loved before. Hade ganska låga förväntningar, men  tyckte båda var ok. Eller Sierra var ok som underhållning i brist på annat (med "Barb" från Stranger Things i huvudrollen), och To all the boys... var riktigt göllig ♥ (den kan jag tänka mig att se igen). Om ni bara ska se en av dem (och vill se "teen romance" dårå) så se To all the boys... (för den kan jag som sagt tänka mig att se IGEN.. Sierra, not so much..) 
 
Trailers har ni här (fast jag skulle kanske rekommender att INTE se dem om ni ska se filmen, för jag tycker alltid att trailers visar för mycket av filmen (men det kanske bara är jag.. jag hade iallafall inte sett någon av dessa innan jag såg filmerna..)
 
 
Kommentera inlägget här: