my baby is back

Kolla jag då - värsta Samsungexperten! Har efter 7 sorger och 8 bedrövelser lyckats föra min Samsung S7 åter från de döda! Är så larvigt nöjd med mig själv nu! ♥ Känner mig redo för nytt jobb - som Samsungtekniker, haha! :D
 
Fick några tips av fd kollegan (F) men de hjälpte mig tyvärr inte. Däremot lyckades jag hitta rätt på Internetz. Kände kanske inte att sidan verkade HELT.. "officiell" men kände att det får bära eller brista. Skaffade ett konto, loggade in, laddade ner firmware (tog två timmar när man inte ville betala), laddade ner Odin, fick hjälp av P att extrahera fimwarefilerna (var lite trött här annars kunde jag nog ha gjort det också själv hehe) och sen kopplade jag mobilen till datorn, tryckte på start (ok, det var P som gjorde), och så rensade den nåt och lade upp något annat och hörrni  - det funkade ju! Jag kommer åt inställningarna (ä l s k a r  att komma åt inställningarna), jag kommer åt ALLT. Är så glad. Hade redan sett framför mig hur 6000 spänn fladdrade bort mot horisonten (när jag köpte ny mobil alltså)... Nu säger Samsung Smart Switch att det finns en uppdatering att hämta ner, men vet ni - jag lugnar mig nog lite med den ett tag.... ;) 
 
jo, det har tagit mig halva kvällen att ladda ner alla appar och allt igen och logga in, återställa bankid etc. (pga vågade inte ladda ner några kopior överhuvudtaget), men nu är jag "back on track". yey!
Åsa:

Grymt!! Hejja dig, hacker! 👏🏻

Svar: eller hur?! :D :D :D
Kattis

Kommentera inlägget här: