yey or nej?

Okej. Så jag gjorde det. Klickade på köpknappen. För man måste ju prova .
 
Yey or nej? Helt ok eller barbapappa i sparkdräkt?
 
Kanske inte riiiktigt lika snygga på mig som på Sandra eller other stories modellen men ändå bättre än när jag provade ett par andra för några år sedan (2010). Eller....? Lurar jag mig sjäv?
 
Sofia:

Jag gillar’t! Tumme upp! Ser skönt ut också. Vad tänker du för skor till?

Svar: Så långt har jag inte tänkt än.. sneakers kanske? Eller vad rekommenderar du? :D
Kattis

Sofia:

https://www.booztlet.com/se/sv/billi-bi/shoes_14467849/18714125?utm_source=google&utm_medium=feed&utm_content=se&utm_campaign=productsearch&gclid=EAIaIQobChMIw4HQjr-p3QIVxkQYCh2K1g5hEAQYGyABEgLg8_D_BwE

http://www.plainvanilla.se/billi-bi-slip-in-sneaker-med-knut-18

Kanske nåt liknande?

Svar: ååh, billi bi har såå fina skor! men jag tror inte att jag kan köpa fler par skor nu.. det är liksom fullt! :O (men OM jag skulle så skulle jag gärna slå till på de lila!) :)
Kattis

Kommentera inlägget här: